سایت میترا رنک تنها سایت بازدید خودکار ایرانی هست که با خدماتی که ارائه میدهد کاربران زیادی را به خود جذب کرده است؛ شما به راحتی میتونید فقط با باز گذاشتن مرورگر خود در آمد روزانه 1500 تومان کسب کنید که با سرمایه گذاری تا 150000 تومان در آمد خود را تا 1.5 برابر افزایش دهید البته با سرمایه گذاری علاوه بر 1.5 برابر شدن در صد عایدی شما مقدار بازدید شما نیز افزایش پیدا میکند.

1. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید . . .

    

2. در سمت چپ سایت بر روی عضویت در سایت کلیک کنید

و فیلد های در خواستی سایت را پر کنید در سایت ثبت نام کنید؛ یک لینک فعال سازیبه ایمیل شما ارسال میشود که با کلیک کردن بر روی آن مراحل ثبت نام را کامل فرمایید . . .

3. در بالای سایت به قسمت کسب در آمد و بعد به قسمت بازدید خودکار از سایت ها کلیک کنید

با کلیک روی کلید "شروع بازدید خودکار"، بازدید خودکار از سایت ها آغاز می شود. پیشنهاد می شود زمان هایی که به رایانه خود نیاز ندارید و یا هزینه اینترنت رایگان است مانند شب ها و یا صبح زود، این صفحه را فعال کنید. به این ترتیب علاوه بر کسب درآمد، هزینه و یا مزاحمتی برای فعالیت های روزانه شما ایجاد نخواهد شد. 

برای دیدن بقیه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک فرمایید 


لطفا فقط یک صفحه بازدید خودکار را فعال نگه دارید و از باز کردن چندین صفحه بازدید خودکار، خودداری کنید. وقتی چند صفحه بازدید خودکار را باز کنید، شما تصور می کنید که تمام صفحات، بازدید انجام می دهند اما وب سایت میترا رنک به صورت خودکار تنها بازدید های غیرتکراری را می شمارد.

توجه: در حال حاضر تنها مرورگر قابل قبول برای بازدید، مرورگر فایرفاکس، نسخه 28 و بالاتر است. اگر با مرورگری به جز فایرفاکس وارد صفحه بازدید خودکار شوید، به صورت خودکار از صفحه خارج شده و به این صفحه باز میگردید.

برای انجام بازدید خودکار و کسب درآمد می بایست اجازه باز کردن پاپ آپ را برای فایرفاکس فعال نمایید. نیازی نیست هر روز برای بازدید این فرآیند را تکرار کنید و تنها با یک تنظیم، این گزینه برای همیشه فعال باقی میماند. 

راه اول : برای انجام این کار، پس از ورود به صفحه بازدید خودکار با پیام زرد رنگی در بالای صفحه رو به رو خواهید شد که باید از گزینه Option گزینه Allow Pop-ups for www.mitrarank.ir را انتخاب نمایید تا جریان بازدید خودکار آغاز شده و درآمد هر بازدید به حساب شما شارژ شود. برای آشنایی بیشتر به تصویر زیر نگاه کنید :

 

4. سقف بازدید روزانه هر کاربر براساس ضریب همکاری وی و از طریق فرمول زیر محاسبه می شود. 

500 + ( 1000 * ضریب همکاری ) = سقف بازدید روزانه کاربر
5. ضریب همکاری، ضریبی است که در ارزش هر بازدید/کلیکی که کاربر انجام میدهد، ضرب شده و عایدی وی را مشخص می کند. این ضریب در بازه 0.5 تا 1.5 می تواند متغییر باشد و براساس مبلغ سرمایه گذاری هر کاربر تعیین می شود. به عبارت ساده تر، اگر مبلغ سرمایه گذاری یک کاربر 0 باشد، ضریب همکاری وی برابر 0.5 خواهد بود و تنها نصف ارزش هر بازدید/کلیک، به حساب جاری وی شارژ می شود. و متقابلا اگر ضریب همکاری یک کاربر 1.5 باشد، 1.5 برابر ارزش هر بازدید/کلیک به حساب جاری وی شارژ می شود. 
 
6. محدوده ضریب همکاری به دو قسمت تقسیم خواهد شد : 

» اگر تمایل دارید ضریب همکاری شما بین 0.5 تا 1 باشد : 
در این محدوده به ازای هر 100،000 ریال پرداخت نقدی مبلغ سرمایه گذاری با ضریب 2 به حساب سرمایه گذاری شارژ خواهد شد، به همین دلیل در مجموع، هر 200،000 ریال موجودی سرمایه گذاری، معادل 0.1 ضریب همکاری خواهد بود. 

» اگر تمایل دارید ضریب همکاری شما بین 1 تا 1.5 باشد : 
در این محدوده به ازای هر 200،000 ریال پرداخت نقدی مبلغ سرمایه گذاری با ضریب 2 به حساب سرمایه گذاری وی شارژ خواهد شد، به همین دلیل در مجموع، هر 400،000 ریال موجودی سرمایه گذاری، معادل 0.1 ضریب همکاری خواهد بود. 
7. البته شما علاوه بر کسب در آمد از بازدید خودکار از قسمت لایک صفحه های فیسبوک و گذاشتن بنر در سایت یا وبلاگ خود نیز می توانید کسب در آمد کنید.